اجاره اسپیس

فروش و اجاره اسپیس فریم در اصفهان

اجاره اسپیس فریم در استان اصفهان

 

حتما تا به حال در نمایشگاه‌ها به، غرفه‌های نمایشگاهی دقت کرده‌اید فریم‌ها یا قاب‌ها و چارچوب‌های فلزی‌ای که، شرکت‌های گوناگون محصولات و خدمات خود را در آن تولید، عرضه پخش و یا به فروش می‌رسانند. این سازه‌های فلزی، امروزه گستره وسیعی از صنایع جدا کننده (پارتیشن) های جهان را، به نحو چشمگیری به خود اختصاص داده و به همین دلیل اجاره اسپیس فریم های مختلف، جهت اهداف متنوع، از نیازهای اولیه شرکت‌ها و مشاغل مختلف برای ارائه‌ی محصولات خود، می‌باشد.

از مهم ترین کاربردهای این اسپیس فریم ها، بهره‌گیری از آنها در نمایشگاه‌های مختلف مانند‌ کتاب یا هر گونه نمایشگاه دیگر، است. با بهره گیری از انواع متنوع اسپیس فریم در موارد متفاوت، می توان جلا و جلوه‌ای بسیار مدرن و امروزی، به کسب و کارهای متفاوت داد.

البته اجاره اسپیس ها، تنها برای مشاغل یا حرفه‌های متفاوت، صورت نمی‌گیرد؛ و در بسیاری از موارد اجاره اسپیس‌ها ، برای موارد بسیار خاص و حتی خانگی نیز بهره گرفته می‌شود. البته که از اسپیس فریم در ساخت استیج هم به کار برده می شود.

انواع مختلف اجاره اسپیس فریم‌ها ، از لحاظ شکل نیز بسیار متفاوتند اما به طور معمول، اسپیس‌ها از نوع فرفورژه می‌باشد. البته نباید فراموش کرد که، این خصوصیت یکی از اصلی ترین مزایای اسپیس‌ها است چرا که استحکام این سازه در فرم هندسی آن می باشد.

به همین علت، در مرکز ما که تجربه بالایی در فروش، تولید و اجاره‌ اسپیس فریم در استان اصفهان دارد، از متریال‌های متفاوتی جهت ساخت و تولید این نوع فرفورژه بهره گیری، می‌شود.

 چرا که هر چه، فریم‌هایی که به عنوان اجاره اسپیس به مخاطبان و مشتریان تحویل می‌گردد، سبک‌تر و دارای خاصیت سهولت بالاتری، در نصب  باشد؛ تا بتوان به راحتی آن را نصب و جمع آوری نمود، کار را برای مشتریان عزیزما؛ در شرکت  راحت تر می‌کند.

 

با توضیحاتی که در این مطلب، ارائه شد؛ حتما با اهمیت اسپیس فریم‌ها ، آشنایی پیدا کرده‌اید. مجموعه بزرگ کرج اسپیس، یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز تولید و فروش سازه نمایشگاهی، دارای تنوع بسیار بالا و اجاره اسپیس در استان اصفهان است.

 اجاره اسپیس فریم در استان اصفهان ، در هر نقطه از استان؛ حتی در کوچکترین و دورافتاده ترین شهرها یا روستاهای اصفهان با کیفیتی بالا و هزینه‌ای متناسب با ارائه خدمات در اصفهان، از این مرکز، طی سالیان متمادی که از فعالیت‌ما در این حوزه و سازه های متنوع نمایشگاهی از این مرکز نام خوش و مورد اعتمادی، به جا گذاشته است.

بسیاری از موارد فروش در شرکت معتبر کرج اسپیس، به مشتریان و مخاطبان ثابت‌ما، که تجربه همکاری با این شرکت را دارند؛ ارائه می‌شود.

با تولید، اجاره اسپیس در سطوح مختلف؛ به جرات می‌توان عنوان کرد که این استراکچر ها نه تنها در ارائه خدمات در استان اصفهان و ایران، بلکه در تمام جهان، انقلابی را در حوزه‌های متفاوت، خصوصا در برپایی سازه‌های نمایشگاهی، فروشگاهی و بسیاری از حوزه‌های دیگر رقم زده است.

 چرا که تا پیش از ورود اسپیس، نیاز به پارتیشن‌بندی غرفه‌های متفاوت وجود داشت؛ که نه تنها از لحاظ اقتصادی؛ چندان به صرفه نبود، بلکه در فرم و محتوا نیز ، نه زیبایی و شکیل بودن را داشت و نه از لحاظ اقتصادی، برای صاحبان مشاغل، به صرفه بود.

اما خوشبختانه امروزه، خصوصا با خود کفایی کشور در تولید مواد اولیه، و همچنین تنوع مدل های زیاد و ابداعی در این قالب و ساختار، به یکی از نیازهای اولیه و حیاتی هر نوع کسب و کار، و ارائه آنچه، در قالب سازه‌های نمایشگاهی و یا هر حوزه دیگر است، مبدل کرده است.

 

در کمال تاسف؛ امروز با آنکه تمامی امکانات لازم جهت ساخت و همچنین فروش آن در، سراسر کشور میسر است؛ اما با نگاهی سطحی به جنس و تنوع فرم‌ها ، در حوزه‌های متفاوت؛ شاهد کم کاری و در برخی از موارد ( که کم هم نیست! )استفاده از متریال بسیار کم کیفیت و نامتناسب و همچنین قیمت های بالا و کاذب، در قالب مراکز سودجو و بدون مجوز هستیم.

شرکت کرج اسپیس؛ مجری اجاره اسپیس فریم و فروش آن و هرگونه ارائه خدمات در اصفهان، در تمامی سطح استان و در شهرهای استان اصفهان است.

از جمله شهرهایی همچون شهرضا ، مبارکه ، کاشان ، نطنز ، نایین ، فریدون شهر ، شاهین شهر ، میمه ، نجف آباد و دیگر نقاط استان عظیم اصفهان، و دیگر نقاط استان، از جمله شهرهایی هستند که، خدمات این شرکت به آنان ارائه شده و در آینده نیز با کمیت و کیفیت بالاتری، ادامه خواهد داشت.

 کرج اسپیس، این افتخار را دارد که، هر نوع محصول را با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت و با بهره گیری از بهترین متریال‌های موجود در کشور و متنوع ترین طرح‌ها، شما مشتریان و مخاطبان عزیز را با سهولت هرچه بیشتر، و تنها با ارائه درخواست خود از طریق وب سایت و یا روابط عمومی شرکت کرج اسپیس، در ارتباط باشید.

 

2 در مورد “فروش و اجاره اسپیس فریم در اصفهان”

  1. احمد آرشیاری

    سلام من از لرستان هستم به شرکا دیگری هم پیام ارسال کردم لطفا شما پاسخ بدید خرید اسپیس دارم برای لرستان

دیدگاه‌ خود را بنویسید