خرید و قیمت بهترین بست اسپیس یا داربست نمایشگاهی

خرید و قیمت بهترین بست اسپیس

بست اسپیس یکی از مهم ترین بخش های اسپیس فریم نمایشگاهی محسوب می شود که می تواند بر اساس نوع سازه اسپیس فریم خریداری شود و مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه هر یک از بست داربست های نمایشگاهی می توانند کاربردهای خاص خودشان را داشته باشند. از طرفی بست داربست نمایشگاهی، تضمین کننده مقاومت سازه محسوب می شود، لازم است که برای خرید پیچ و مهره اسپیس فریم استاندارد به یکی از مجموعه های فروش معتبر مراجعه کنید.

بست اسپیس نمایشگاهی چیست؟

بست اسپیس نمایشگاهی یکی از انواع قطعات اسپیس های نمایشگاهی است که می تواند به اسپیس فریم ها متصل شود و آن ها را در جای خود محکم نگه دارد. بست اسپیس نمایشگاهی با نام بست اسپیس دیواری و بست داربست نمایشگاهی نیز در بازار کشور ایران شناخته می شود. کیفیت بست اسپیس نمایشگاهی تاثیر بسیار زیادی روی مقاومت سازه دارد. البته بخشی از مقاومتی که توسط بست اسپیس به وجود می آید، ناشی از نصب درست آن است.

در حال حاضر، پیچ و مهره های اسپیس می توانند برای ساخت انواع سازه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند. سازه های موقت نمایشگاهی که مجموعه ای متشکل از بست و اسپیس فریم ها می باشند، کاربردهای زیادی در برگزاری جشن ها، مراسم ها و … دارند. بنابراین، انتخاب بهترین بست برای اسپیس فریم ها و افزایش مقاومت آن ها بسیار حائز اهمیت است.

بست اسپیس کرج اسپیس

کاربردهای مختلف قفل پروانه ای یا همان اتصال اسپیس

قفل پروانه ای یکی از انواع اتصالات سازه های اسپیس نمایشگاهی که می تواند برای متصل کردن بخش های مختلف سازه های نمایشگاهی به یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر، اتصالات اسپیس نمایشگاهی با ضخامت آبکاری مختلف به فروش می روند که می توان بر اساس نیاز، هر یک از انواع این اتصالات را خریداری کرد.

به طور کلی، قفل های پروانه ای به واسطه داشتن کیفیت بالا، می توانند برای مقاوم کردن سازه مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین کاربرد اصلی این قفل ها، متصل کردن سازه و افزایش مقاومت آن است. همین موضوع ایجاب می کند که در هنگام خرید این اتصالات به کیفیت آن ها توجه بیشتری داشته باشید.

قیمت بست های اسپیس نمایشگاهی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که متقاضی خرید یک سازه موقت برای برگزاری نمایشگاه ها می باشند، متوجه نیستند که باید بست های اسپیس را به صورت مجزا خریداری کنند. اتصال اسپیس نمایشگاهی را باید به صورت مجزا و بر اساس تعداد شاخه های اسپیس فریم خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

قیمت بست و اتصال اسپیس فریم نمایشگاهی می تواند تا حد زیادی وابسته به کیفیت این بست و اتصالات باشد. به طوری که هر چقدر کیفیت بست های اسپیس نمایشگاهی بیشتر باشد، قیمت این بست ها نیز بالاتر می رود. توصیه می شود که با دید اقتصادی به بست اسپیس نمایشگاهی نگاه نکنید. چون به هر حال این بست ها می توانند باعث افزایش مقاومت یک سازه شوند.

با کیفیت بودن آبکاری انجام شده روی بست و اتصال اسپیس، ضخامت و نوع متریال ها و آلیاژهای به کار رفته در بست اسپیس نمایشگاهی، همگی بر روی قیمت این بست ها تاثیر می گذارند. بنابراین، هر چقدر کیفیت ساخت این بست ها بیشتر باشد و متریال های به کار رفته در آن نیز مقاومت بیشتری داشته باشند، قیمت خرید و فروش بست و اتصال اسپیس نمایشگاهی نیز افزایش پیدا می کند.

بست اسپیس کرج اسپیس

فروش بست و اتصال اسپیس نمایشگاهی باکیفیت و مقاوم

در حال حاضر مجموعه های مختلفی در حوزه فروش بست و اتصال اسپیس نمایشگاهی فعال اند که می توانید از هر کدام از این شرکت ها برای خرید بست و اتصال اسپیس نمایشگاهی کمک بگیرید. کرج اسپیس به عنوان مرجع فروش اسپیس فریم نمایشگاهی، امکان خرید بست و اتصال اسپیس نمایشگاهی را به شما می دهد.

در صورتی که نیاز به خرید باکیفیت ترین بست های داربست نمایشگاهی را دارید، کافیست که با این مجموعه در ارتباط باشید. قیمت بست اسپیس نمایشگاهی استاندارد در این مجموعه، با توجه به کیفیت این بست ها بسیار مناسب است. از این رو اگر به کیفیت و قیمت به صورت همزمان اهمیت می دهید، می توانید اقدام به خرید این بست ها نمایید.