اسپیس فریم در لغت به چه معنی است؟

اسپیس فریم چیست؟

معنی لغتی اسپیس فریم :

 

شما شاید گاها نام اسپیس فریم را شنیده باشید. و معنی و توضیحی راجع به این عبارت ندانید. در این جا ما میخواهیم به این موضوع بپردازیم.یعنی به سوال شما درباره اسپیس فریم چیست پاسخ دهیم.در وحله اول باید به معنای لغتی این عبارت می پردازیم. این عبارت از دو لغت و کلمه ساخته شده است. اولین کلمه اسپیس میباشد که در زبان فارسی معنای خاصی ندارد. تنها لغت نزدیک به نوشتار اسپیس کلمه اسپس میباشد که در لغتنامه فارسی به معنی یونجه می باشد. کلمات دیگری هم در فارسی میباشد که از نظر املا به اسپیس نزدیک می‌باشد. با سرچ و جستجو در معانی کلمات شما میتوانید به آنها دست یابید. حال به کلمه دوم در این عبارت می پردازیم یعنی کلمه فریم. این کلمه در فارسی معنایی ندارد و فقط نام یکی از دهستانهای بخش دودانگه شهرستان ساری ( مازندران ) میباشد. با این تفاصیل میتوان گفت که این عبارت کاملا یک عبارت خارجی میباشد. این عبارت از نظر معنی متعلق به زبان انگلیس میباشد. در زبان انگلیسی اسپیس که به صورت لاتین به این حالت نوشته می گردد space به معنی فضا میباشد.

معنای عبارت اسپیس فریم چیست ؟

 

اسپیس فریم نام یک سازه نمایشگاهی میباشد.این سازه دارای ساختار تشکیل دهنده به صورت هندسی میباشد. این سازه دارای قاب و فضا های خالی بین اجزای آن میباشد.این ساختار فضایی که بر اساس اصول مهندسی خرپایی تشکیل گردیده دارای قابلیت هدایت فشار به اجزای مستحکم را دارا میباشد.

اسپیس چیست این لغت از مخفف کردن کلمه اسپیس فریم در زبان عامیانه گرفته شده است. به علت اینکه عبارت کلی اسپیس فریم انگلیسی میباشد برای راحتی تلفظ در مردم این کلمه به اختصار به اسپیس تغییر پیدا کرده است.حال به طور یقین شما به جوای این سوال که اسپیس چیه رسیده اید.

امیدوارم از این معانی که در اختیار شما قرار گرفت توانسته باشید پاسخ سوال خود در خصوص اسپیس فریم چیست یا به اختصار اسپیس چیست را گرفته باشید. اکنون در مواجهه با پرسش اینکه اسپیس چیه شما با مطالعه این مطالب میتوانید به راحتی به این پرسش پاسخی جامع بدهید.

کاربرد اسپیس در صنایع مختلف می باشد و در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.در ذیل به صنایعی که اسپیس در آنها کاربرد و مصرف دارد پرداخته ایم.

۱ – صنعت نمایشگاهی

۲ – صنعت غرفه سازی

۳ – صنعت تبلیغات

۴ – صنعت سوله سازی

در این حالت می‌توانید مناسب‌ترین نوع اسپیس را انتخاب کنید. امروزه در بازار جهانی تولید کننده اسپیس‌های گوناگون این محصولات را با ابعاد و مشخصات و البته مقاومت متغیر تهیه می‌کنند. استفاده از این محصولات به ما فرصت داده است که بتوانیم در غرفه سازی و تهیه‌ی غرفه‌های نمایشگاهی طرح‌های مختلفی را داشته باشیم. همانطور که می‌دانید اسپیس‌های مختلف فریم‌های هندسی هستند که در کنار هم قرار می‌گیرد و با اتحادی که بین اجزای آن ایجاد می‌شود می‌تواند نیروی وارد شده را تحمل کند. این محصولات اکنون به یکی از مهمترین اجزای ساخت اسپیس‌های مختلف تبدیل شده است به گونه‌ای که هم فروش و هم اجاره‌ی آنها از استقبال بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید این نوع از محصولات را دارید حتما فروشندگان و البته تولید کننده‌های معتبر را در اولویت خود قرار دهید. متاسفانه برخی از سودجویان محصولات بی‌کیفیت را روانه بازار کرده‌اند که به دلیل نداشتن استقامت بالا سبب به وجود آمدن زیان‌های بسیاری شده است. ما مفتخر هستیم که در همه‌ی این سال‌ها با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و اصل در خدمت شما عزیزان باشیم. برای مشاهده‌ی انواع مختلف از این محصولات می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وب سایتمان مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال تردید نکنید با ما در ارتباط باشید همکاران بخش فروش اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

انواع  اسپیس فریم

 

اسپیس انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم. این محصولات هر کدام دارای مقاومت مختلفی دارند با در نظر گرفتن شرایط موجود می‌توانید بهترین نوع آن را در اولویت خود قرار دهید. اگر در انتخاب انواع آنها تردید دارید می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان ما در بخش فروش بهره مند باشید.

انواع اسپیس فریم:

  • اسپیس بنر
  • اسپیس فضای کار اشتراکی
  • اسپیس فریم منحنی

با در نظر گرفتن نوع آنها به طور جداگانه در وب سایتمان قابل دستیابی است. انواع مختلف از این محصولات با دارا بودن شکل هندسی گوناگون برای ساختن استیج نیز گزینه‌ی بسیار خوبی هستند. این محصولات هم در فضاهای بسته و هم در فضاهای باز قابل اجرا می‌باشد و به دلیل انعطاف پذیر بودن و البته سرعت بالا در مونتاژ به راحتی در ساخت انواع مختلف از غرفه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتما در خرید آنها ابعاد و مشخصاتی که مد نظر دارید را مشخص کنید در این حالت می‌توانید مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کرده باشید. حداقل زمان برای نصب آنها موجود است در صورتی که از افراد مجرب در این زمینه بهره‌مند باشید در این حالت می‌توانید به سرعت از آن بهره‌مند باشیم. قیمت این محصولات در مقایسه با سایر سازه‌ها برای ساخت غرفه‌ها بسیار پایین می‌باشد.

شما می توانید در رابطه با ساخت انواع سازه های نمایشگاهی با ما در ارتباط باشید.

8 در مورد “اسپیس فریم چیست؟”

  1. مسعود ماهواره

    این اسپیس با پروژه اسپیس ایکس ایلان ماسک تو ایران چه ارتباطی داره ؟

  2. بله امکان ساخت تمامی مدل های سازه با اسپیس فریم امکان پذیر است.

  3. سلام وقتتون بخیر

    اسپیس فریم نمایشگاهی برای اجاره به مدت پنج روز هم براتون مقدوره ؟

  4. سلام دوست عزیز

    بله شما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و جزئیات سفارش خود را ثبت کنید.

  5. سلام

    اسپیس فریم در چه ابعادی برای اجاره اسپیس موجود هست ؟ و اینکه فروش اسپیس فریم در چه استان هایی انجام می شود؟

  6. سلام دوست عزیز

    اسپیس فریم در ابعاد ۱۵ * ۱۵ و اسپیس فریم ۳۰ * ۳۰ و کرو موجود می باشد. فروش اسپیس فریم در تمامی استان ها انجام می شود و می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید