غرفه سازی با اسپیس فریم در آذربایجان شرقی

فروش و اجاره اسپیس فریم در آذربایجان شرقی با قیمت مناسب

فروش و اجاره اسپیس فریم در آذربایجان شرقی به صورت متری و بر حسب تعداد شاخه ارائه می شود. اسپیس فریم نمایشگاهی در طرح ها و اندازه های مختلف عرضه می شود و با توجه به هدف خاص کاربر می تواند به منظور غرفه سازی، ساخت سازه های ورودی نمایشگاه، اسپیس بنر نمایشگاه، ایجاد سن استیج، ایستگاه های امدادی و صلواتی، کف سازی و … بکار رود. قطعات مختلف اسپیس فریم توسط انواع بست و قفل به یکدیگر متصل می شوند و سازه های موقت نهایی را به وجود می آورند.

ما در مجموعه کرج اسپیس خدمات فروش اسپیس فریم در آذربایجان شرقی و همچنین اجاره اسپیس و فروش نوع دست دوم آن را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب ارائه می کنیم. برای دریافت مشاوره ساخت سازه نمایشگاهی با ما در ارتباط باشید.

اسپیس فریم ها سازه های با قطعات منظم و انعطاف پذیری هستند که می توانند با اتصال به یکدیگر جهت ساخت انواع سن، سوله، استیج، نمایشگاه، قاب بنر و … به کار روند. این نوع از سازه های نمایشگاهی مدرن، مقاوم و با کارایی بالا را می توان به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای انواع داربست های نمایشگاهی قدیمی به کار برد. داربست های قدیمی دارای ظاهری زنگ زده، سنگین و ناخوشایند برای ساخت سازه های موقت محسوب می شدند و استفاده از آنها در حال حاضر با وجود سازه های زیبا، سبک و با قابلیت های فراوان همچون اسپیس فریم منسوخ شده است.

علاوه بر شهروندان مرکز استان آذربایجان شرقی، تبریز، اشخاص حقیقی و حقوقی سایر شهرستان ها و شهرهای استان همچون مراغه، میانه، اهر، مرند، سراب، بناب و … نیز می توانند از خدمات ما در زمینه فروش اسپیس فریم در آذربایجان شرقی استفاده نمایند و سازه های موقت خود را به بهترین شکل ممکن، با طراحی های متنوع و زیبا ایجاد کنند.

 

اجاره اسپیس فریم بهتر است یا خرید

 

برخی افراد و سازمان ها استفاده از خدمات اجاره اسپیس فریم در آذربایجان شرقی را بر خرید آن ترجیح می دهند؛ علت این مسئله آن است که خرید اسپیس فریم با طول و تعداد شاخه های زیاد جهت برگزاری انواع نمایشگاه ها، سمینار و همایش ها نسبت به اجاره، هزینه زیادی را می طلبد. همچنین شرکت ها و برگزارکنندگان انواع نمایشگاه ها در صورت خرید اسپیس فریم پس از اتمام نمایشگاه جهت انبار سازه های خریداری شده، نیاز به فضای بزرگی دارند و در صورت نداشتن این فضا بایستی متحمل هزینه های مربوط به انبارداری نیز شوند. از طرف دیگر تعداد شاخه های خریداری شده برای برگزاری نمایشگاه های کوچکتر و بزرگتر در آینده، اضافی و یا کم خواهند بود و شرکت مجبور خواهد شد در آن زمان تعابیر دیگری برای تامین میزان سازه مورد نیاز خود بیاندیشد. در حالی که با اجاره اسپیس فریم هم هزینه کمتری پرداخت می شود و هم پس از اتمام نمایشگاه سازه های اجاره شده به مجموعه تحویل داده می شوند.

ما در مجموعه خود ارائه خدمات اسپیس فریم در استان آذربایجان شرقی را با هزینه خرید و اجاره مناسب انجام می دهیم و به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین و شکیل ترین سازه های موقت را برای ارائه محصولات یا معرفی خدمات شرکت یا سازمان خود ایجاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید