جدول لیست قیمت اسپیس فریم

۱۵سانتی۳۰ سانتی۵۰ سانتی۶۰ سانتی۶۶ سانتی۷۰ سانتی
۲۸۰.۰۰۰ تومان۳۲۰.۰۰۰ تومان۳۴۰.۰۰۰ تومان۳۵۰.۰۰۰ تومان۳۵۰.۰۰۰ تومان۳۵۰.۰۰۰ تومان

جدول لیست قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

لیست قیمت اسپیس فریم ۱۴۰۲قیمت
اسپیس فریم z متر طول ۳۸۰.۰۰۰ تومان
اسپیس فریم z پررکاب متر طول۴۰۰.۰۰۰ تومان
اسپیس فریم کرو (منحنی) متر طول۴۳۰.۰۰۰ تومان
اسپیس فریم تمام لوله متر طول۴۲۰.۰۰۰ تومان
اتصال بست پروانه‌ای با پیچ و مهره هر عدد۲۸.۰۰۰ تومان

 

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

 

قیمت اسپیس فریم ادریبهشت ۱۴۰۲ کرج اسپیس

 

فروش اسپیس فریم با کیفیت بالا و قیمت ارزان برای خرید عرضه می‌شود چرا که شما از تولید کننده خرید خود را نهایی می کنید که لیست قیمت در حال حاضر به شرح زیر است:

  • قیمت اسپیس فریم ۳۰*۳۰: تماس بگیرید
  • قیمت اسپیس فریم ۲۵*۲۵: تماس بگیرید
  • طرح Z: لوله ۱۶ و مسواربه قیمت ۳۸۰ هزار تومان
  • معمولی طرح زیگزال: لوله ۱*۱۶  و مسواربه قیمت ۳۸۵ هزار تومان
  • پر رکاب: لوله ۱*۱۶ و مسواربه قیمت ۴۰۰ هزار تومان
  • لوله ای: لوله ۱*۱۶ و خاموت ۹۰*۱۶به قیمت۴۴۰ هزار تومان
  • کرو: لوله ۱*۱۶  و مسواربه قیمت ۴۴۰ هزار تومان

لازم به ذکر است که پیچ و مهره ها و اتصالات اسپیس فریم نیز به صورت جداگانه قیمت گذاری می شوند همچنین شرکت کرج اسپیس برای حمل و نقل و نصب آن در محل نیز خدماتی را در نظر گرفته است که با قیمت ارزان و مناسب و با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد تا هیچ گونه مشکلی درباره خرید، اجاره، حمل و نصب نداشته باشند.

 

اسپیس فریم چیست؟

 

غرفه سازی و کف سازی در نمایشگاه با اسپیس فریم
غرفه سازی و کف سازی در نمایشگاه با اسپیس فریم

اسپیس فریم نمایشگاهی و یا همان داربست نمایشگاهی در صنایع مختلفی چون سازه های موقت و قابل حمل قابل استفاده می باشد.

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که اسپیس فریم چیست؟

در یک تعریف یا بیان ساده در پاسخ به این سوال که اسپیس فریم چیست می توان گفت که یک نوع سازه ی پیش ساخته می باشد که در فضاهای خارجی و داخلی جهت ساخت ( غرفه، پارتیشن، نمایشگاه و …) از این محصول استفاده می کنند. این سازه ها نیروی وارد شده را به آسانی تحمل می کنند. در نتیجه استحکام بالایی از خود نشان می دهند.  نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید، در طی چند سال اخیر فروش اسپیس فریم افزایش یافته است و همین امر به نوبه ی خود نشان دهنده ی کارایی و کاربرد این سازه های بی نظیر است.

با توجه به محل و تعداد دفعات مورد نیاز استفاده از این سازه می توانید انواع مختلفی از این اسپیس ها را با قراردادهای گوناگونی فراهم کنید.

 

مزایای استفاده از اسپیس فریم 

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، استفاده کردن از این سازه های هندسی مزیت های فراوانی دارد و این امر موجب افزایش فروش این سازه شده است. شما عزیزان می توانید به آسانی با توجه به مزایای اسپیس ها ، اقدام به خرید با کیفیت ترین و بهترین سازه ها را داشته باشید. در متن زیر قصد داریم به برخی از مزیت های این سازه ها بپردازیم:

* از تنوع بالایی برخوردار هستند.

* برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

* از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

* جابجایی این مدل داربست نمایشگاهی راحت است.

لیست قیمت اسپیس فریم کمتر از یک متر اردیبهشت ۱۴۰۲

فروش این سازه های هندسی در کرج اسپیس به بهترین شکل ممکن ( توسط کارشناسان خبره ی این مجموعه) انجام می گردد. شایان ذکر است بدانید که فروش این سازه های کاربردی براساس متر انجام می گیرد. این سازه های نمایشگاهی دارای قابلیت های فراوانی هستند. به همین علت جزء یکی از مناسب ترین و  پرطرفدارترین سازه های تبلیغاتی به شمار می آیند. فروش اسپیس فریم به راحتی می تواند نیاز غرفه داران را جهت انجام پروژه ها برطرف کند.

این روزها با توجه به تنوع فراوان اسپیس فریم ها ، شرکت های فراوانی در زمینه ی خرید و فروش اسپیس فریم ها با قیمت های مناسب در حال فعالیت هستند. تا غرفه داران بتوانند با مراجعه به این شرکت ها، غرفه های خود را برپا کنند. فروش این سازه ها در تمام نقاط کشور با توجه به وجود شرکت های متعدد صورت می گیرد. تا هریک از غرفه داران در هر کجای کشور، بتوانند از امکانات این سازه ها بهره مند شوند.

خرید و فروش اسپیس فریم

غرفه ویژه نمایشگاه با اسپیس
غرفه ویژه نمایشگاه با اسپیس

فروش اسپیس های نمایشگاهی در بیشتر کشورها افزایش یافته است. این سازه ها دارای تنوع بالایی می باشند. استفاده کردن از این سازه ها در نمایشگاه های گوناگون، به آسانی می تواند  یک طراحی بسیار زیبا و شیکی را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

گروه  کرج اسپیس سالها سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش اسپیس فریم و اتصالات اسپیس ها با مناسب ترین قیمت ها و کیفیت بسیار بالا فعالیت می کنند. این شرکت معتبر به آسانی توانسته است که در صنعت تولید و فروش این سازه ها گام مهمی بردارند و قیمت عمده و مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. 

چنانچه که قصد خرید اسپیس فریم از این مجموعه ی معتبر را دارید، می توانید به صورت حضوری و اینترنتی محصولات این شرکت را مشاهده کنید و بعد از مشاوره گرفتن و راهنمایی کامل کارشناسان در واحد فروش، خرید کنید. جهت خرید با کیفیت، با قیمت های های مقرون به صرفه و همچنین استعلام قیمت می توانید به وب سایت ما کرج اسپیس  مراجعه نمایید.

کرج اسپیس با فروش اسپیس فریم در کرج و دیگر شهرهای کشور آماده فروش می‌باشد. محاسبه فروش این مدل سازه ها بر حسب متر طول می‌باشد. کرج اسپیس با دارا بودن کارگاه تولید اسپیس محصولات تولیدی خود را در کرج, تهران و دیگر نقاط کشور عرضه می‌دارد. خرید اینترنتی اسپیس فریم با قابلیت ساخت غرفه، سوله، داربست، ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامتی، سن استیج، غرفه سازی ، کف سازی غرفه، غرفه سازی در فضای باز ،غرفه سازی در فضای بسته، ساخت پارکینگ، میز دیجی، قاب بنر و غیره …

 

نصب اسپیس فریم منحنی
نصب اسپیس فریم منحنی

معمولاً سازه های نمایشگاهی در دو سبک صاف و منحنی طراحی و ارائه می‌شوند. بنابراین دست شما در خرید باز است و می توانید هر یک از مدلها را با سایزهای متفاوتی سفارش دهید. مدل هایی که برای فضاهای کوچک اجرا می‌شوند، کاملا مینیمال سازی شده و از نظر استقامت و مقاومت تضمین شده هستند. ویژگی های ساختاری و استقامتی سازه های نمایشگاهی صاف و منحنی یکسان بوده و همه قوانین استاندارد برای آنها رعایت شده است. فروش داربست نمایشگاهی با قیمت مناسب فراهم شده است.

اسپیس فریم های منحنی و صاف خود به زیر مدل‌های دیگری دسته بندی می شوند و به طور کلی دو مدل کم رکاب و پر رکاب بر اساس سطح نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار می‌گیرد بنابراین فروش سازه نمایشگاهی در سبک های مختلف به صورت ۲۴ ساعته در سایت برای شما در نظر گرفته شده است. برای فروش داربست نمایشگاهی شرایط مخصوصی در نظر گرفته ایم.

شاید سوال کنید که منظور از رکاب در داربست به چه معنا است. توضیحی در این راستا در اختیار شما قرار می دهیم تا خرید برایتان هوشمندانه تر و با سطح رضایت بخشی صورت بگیرد. رکاب در اصطلاح به یک سری مربع گفته می شود که در بین سازه های نمایشگاهی جوش داده شده و به طور کلی نقش نگهدارنده را ایفا می کند.

در واقع رکاب به مقاومت بیشتر سازه کمک می‌کند. حال فاصله و تعداد مربع های به کار برده شده متفاوت است و هر چه تعداد مربع های به کار برده شده بیشتر باشد به آن داربست پر رکاب گفته می‌شود و به همین ترتیب اگر تعداد مربع ها کمتر باشد به عنوان داربست کم رکاب شناسایی خواهد شد. در فروش داربست نمایشگاهی معمولا مدل های پر رکاب طرفداران بیشتری دارد و البته از نظر قیمت نیز کمی گران تر هستند. فروش داربست نمایشگاهی تضمین شده است.

لیست قیمت اسپیس کرو (منحنی)اردیبهشت1402
لیست قیمت اسپیس کرو (منحنی)اردیبهشت۱۴۰۲

فروش اسپیس فریم در کرج

ما افتخار این را داریم در همه ی این سال ها با تجربه ی چندین ساله و البته کادر مجرب در این زمینه بهترین نوع محصولات را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از خدمات فروش ما در کشور بی بهره نباشید ما با شما به اندازه یک تماس تلفنی فاصله داریم . همین اکنون با ما در تماس باشید. اطلاعات مربوطه برای خرید به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قبل از خرید این محصولات می توانید با مراجعه به صفحه ی اصلی وب سایت مان اطلاعاتی در مورد مشخصات هر کدام از انواع اسپیس فریم را به دست آورید.

تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور و البته در بازار جهانی به طور اختصاصی در زمینه ی فروش سازه نمایشگاهی اسپیس فریم فعالیت دارند و در این راستا برخی از سودجویان سعی کرده اند محصولات تقلبی و بی کیفیت را به قیمت های حتی بیشتر به دست خریداران برسانند به همین دلیل در خرید محصول حتما دقت کافی را داشته باشید و از تولید کننده های مطمئن آن را خریداری کنید. کیفیت محصول برای ساخت غرفه های نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا وجود هرگونه نقض می تواند به مشکلات جبران ناپذیری منجر شود.

 

استیج و قاب بنر نمایشگاهی
استیج و قاب بنر نمایشگاهی با سازه اسپیس فریم

فروش اسپیس در کرج و البرز و شهرستانهای اطراف و در تمامی استان ها ایران و شهرستان ها می باشد و با در نظر گرفتن نزدیکی شعبه های ما به شهر کرج همواره مورد توجه خریداران این شهر بوده است. برای خرید  و اطلاع از قیمت اسپیس فریم اکنون می توانید ثبت سفارش خود را نهایی کرده و محصول مربوط را در کوتاهترین مدت دریافت کنید. با توجه به نزدیکی شهر کرج به شعبه ی مرکزی ما خریداران این شهر می توانند با هزینه های بسیار معقول از خدمات نصب انواع مختلف از سازه نمایشگاهی توسط افراد مجرب تیم ما بهره مند باشند.

در برخی از مواقع سهل انگاری هایی که در نصب این محصولات صورت می گیرد نه تنها به طرح های دلخواه منجر نمی شود بلکه ممکن است سبب به وجود آمدن خسارت هایی به دلیل فروپاشی اسپیس در وسط غرفه ها بینجامد. لازم می دانیم که توصیه کنیم هرگز این محصولات را از فروشنده های که به قیمت پایین تر از قیمت استاندارد به شما ارائه می دهند خریداری نکنید. جنس ارزان می تواند یک محصول تقلبی و بی کیفیت باشد و چون شما فرصت تشخیص آن را در نگاه اول ندارید ممکن است به آسانی فریب بخورید. سعی کنید تولید کننده های اصلی این محصولات را هدف خود قرار دهید تا از کیفیت محصول خود مطمئن باشید. در خرید از مراکز مطمئن حتی در صورت معیوب بودن محصولات می توانید محصول خود را مرجوع کنید.

 

فروش اسپیس آبکاری گالوانیزه شده

بهتر است بدانید که اتصالات از نظر کیفیتی که دارند بررسی خواهند شد. بست های آبکاری شده گالوانیزه شده از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

به طور کلی فروش این سازه ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در متن زیر قصد داریم به برخی از این موارد اشاره کنیم:

تعداد شاخه های اسپیس و طول آن ( بر حسب متر ) ، به هر میزانی که طول شاخه ها بیشتر باشد هزینه ی نهایی آن بیشتر است.

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با فروش فریم نمایشگاهی مورد توجه قرارخواهد گرفت، ابعاد اسپیس فریم است. با توجه به نوع ابعاد و طرحی که مشتری می خواهد این مرکز معتبر می تواند آن را در اختیار مشتری قرار دهد. ناگفته نماند یکی از مواردی که در کیفیت لحاظ می گردد، مرحله ی ساخت و تولید آنها است که با بهره گیری از تکنولوژی در حوزه ی صنعت جوش، اسپیس های باکیفیت تولید کنند و با فروش  آنها را در اختیار افراد قرار دهند.

چنانچه قصد خرید  را دارید بایستی به شرکت هایی مراجعه کنید که کار تولید و فروش این سازه های با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانید از کارایی و کیفیت  اطمینان حاصل کنید.

برخی از خدمات در کرج عبارتند از اینکه این مرکز به دو صورت ( فروش  و  اجاره اسپیس فریم محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهند. خرید این سازه های هندسی برای آن دسته از افرادی که به طور مداوم به آنها نیاز دارند، بسیار به صرفه است.

خرید اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی 

سوله انباری با اسپیس
ساخت سوله جهت انباری با اسپیس

برای خرید اسپیس در کرج و فروش هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدامات خرید را نهایی کنید در بخش بعدی در مورد مزیت های ویژه ای که برای خرید های اینترنتی در نظر گرفته ایم اشاره خواهیم کرد. آنچه در خرید این نوع از محصولات باید مدنظر شما قرار گیرد کیفیت محصول است زیرا از انواع اسپیس فریم ها به عنوان یک وسیله ی جانبی برای ساخت انواع مختلف از سازه ها استفاده خواهیم کرد اگر این محصولات مقاومت کافی را نداشته باشند می توان به زیان های مالی و البته جانی جبران ناپذیری منجر شود . در بین خدمات خرید سعی کرده ایم خدمات نصب این نوع محصولات را نیز در اختیار خریداران خود قرار دهیم . 

شما مشتریان و همکاران عزیز برای مشاوره و فروش و خرید و اجاره سازه ها و ساخت انباری در پشت بام و سوله و استیج و غرفه سازی با شماره ۰۹۱۲۶۹۵۹۰۲۱ تماس بگیرید.

سایت ما از زیر مجموعه های رسمی اسپیس سازان می‌باشد. کرج اسپیس با تولید داربست نمایشگاهی با برند اسپیس سازان در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت نموده. کرج اسپیس با دارا بودن انبار در ملارد کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد.

 

قیمت اسپیس فریم 

کرج اسپیس با دارا بودن بخش تولید اسپیس فریم با کنترل قیمت تولید این سازه نمایشگاهی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قیمت با نوع مواد به کار رفته در ساخت رابطه مستقیم دارد و بسته به نوع لوله و خاموت آن قیمت معیین می‌گردد.

قیمت هر متر اسپیس فریم به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در واقع قیمت این محصول با توجه به نوع و اندازه آن متفاوت می باشد. قیمت مناسب این نوع سازه ها در کنار کاربرد آن ها باعث شده تا از این سازه ها در مکان‌ های مختلفی به طور گسترده ای استفاده شود.

قیمت هر متر اسپیس

ساخت طاق نصرت
ساخت طاق نصرت

بهتر است بدانید پارامترها و عوامل متعددی تعیین کننده  هستند. یکی از این عوامل کیفیت فلز استفاده شده در لوله ها نسبت به متراژ شاخه می باشد. در واقع سازه های با کیفیت نسبت به سازه های بی کیفیت و نا مرغوب قیمت بالاتری دارند. داشتن ظاهری بدون نقص و عیب به معنای کیفیت بالای این سازه ها نبوده و بهتر است به کیفیت آن توجه و دقت خاصی داشته باشید. همچنین قیمت بر اساس طول شاخه تعیین می شود. در صورتی که طول شاخه بیشتر باشد به همان اندازه قیمت بالاتری دارد.

از دیگر عوامل و فاکتورهای تعیین کننده قیمت روز آهن است. به نوعی می توان گفت با تغییر قیمت آهن در بازار قیمت این نوع سازه نیز به طور قابل توجهی تغییر کرده و با افزایش یا کاهش قیمت آهن افزایش یا کاهش پیدا می کند. همچنین نوسانات بازار ارز و دلار از دیگر فاکتورها و عوامل تعیین کننده قیمت هر متر این نوع سازه به شمار می آید. اندازه فضای مورد استفاده نیز از دیگر فاکتورهای مشخص کننده است. به هر اندازه که فضای مورد استفاده جهت ساخت اسپیس ها بزرگ تر باشد قیمت تمام شده برای ساخت این نوع سازه ها نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

بهتر است بدانید امروزه برای سازه هایی که با استفاده از سیم جوش به یکدیگر متصل می شوند نوع فرآیند جوش تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی هر متر اسپیس فریم دارد.

به نوعی می توان گفت قیمت تمام شده علاوه بر قیمت هر متر به نحوه نصب و استفاده از وسایل جانبی بستگی دارد. نرخ نصاب و هزینه استفاده شده جهت نصب کردن این سازه از دیگر عوامل تعیین کننده هزینه می باشد. لازم است جهت نصب اسپیس از یک نصاب حرفه ای و کار بلد استفاده کرد، در واقع یک نصاب غیر حرفه ای و نا بلد ممکن است خسارت جبران ناپذیری را در اجرای پروژه ها به وجود آورد. همچنین مقدار آهن استفاده شده در ساخت  از دیگر عوامل و فاکتورهای تعیین کننده به شمار می آید. به نوعی می توان گفت به هر اندازه از آهن و مسواری بیشتری استفاده شده باشد قیمت آن نیز به همان اندازه بیشتر می شود.

 

غرفه فضای باز با داربست نمایشگاهی
غرفه فضای باز با داربست نمایشگاهی

قیمت هر متر اسپیس فریم ۳۸۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. قیمت بست اسپیس فریم ۳۲.۵۰۰ تومان می‌باشد.

 

اسپیس فریم به عنوان ارزان ترین سازه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی، پارکینگ‌ها، استیج ها و سوله ها و هر گونه فضای دیگر مدتی است که به خاطر قیمت ارزان و نصب و حمل آسان و استحکام و زیبایی شان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع سازه در اشکال متفاوت و متراژ و ابعاد متفاوتی ساخته می‌شوند که باعث می‌شود قیمت اسپیس دارای نرخ های مختلفی باشد. اسپیس فریم‌ها با وجود اینکه ارزان ترین سازه برای ساخت فضاهای نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی هستند، اما با این حال به دلایلی مختلفی ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشتنه باشند. در اینجا میخواهیم تمامی ابعاد مربوط به هزینه را بررسی کنیم.

هزینه اسپیس فریم چگونه تعیین میشود؟

ابتدا باید بدانیم اسپیس فریم‌ها چه واحدی دارند؟ در واقع با واحد متر می‌سنجند و هزینه برای هر متر تعیین می شود اما هر متر از هر نوع قیمت متفاوتی با هم دارند.

سازه ها از آلیاژ های مختلفی مانند آهن ساخته می شوند و بخاطر اینکه قیمت مواد قطعا تفاوت هایی با هم دارند پس در نتیجه جنس آلیاژ آن میتواند تاثیر زیادی در قیمت  داشته باشد.

مورد دیگری که علاوه بر آلیاژ سازه بر قیمت تاثیر دارد ابعاد و مشخصات فنی آن است. قاعدتا قیمت هر متر اسپیس فریم ساده با قیمت هر متر اسپیس برای هر غرفه متفاوت است. همینطور این تجهیزات دارای انواعی مانند خمیده هستند و قطعا قیمت خمیده با هزینه اسپیس معمولی یا زیگزالی متفاوت است. بنابرین در تعیین قیمت هر متر باید توجه شود که ابعاد آن مدل ساخت و فرم چگونه است.

 

تفاوت قیمت اسپیس کارکرده و نو

نصب و اجرای قاب بنر
برپایی قاب بنر یا اسپیس بنر نمایشگاهی

در بسیاری موارد یا بهتر بگوییم همواره افراد و شرکت ها در پی خدماتی هستند که علاوه بر آن که تمام نیاز های آن ها را رفع کند، تا جای ممکن مقرون به صرفه و ارزان قیمت باشد. این حساب و کتاب های منطقی معمولا افراد را برای ساخت فضا هایی مانند غرفه های نمایشگاهی یا فضا های غیر نمایشگاهی به سمت خرید اسپیس فریم سوق می دهد زیرا قیمت نسبت به هر سازه دیگری ارزان تر است و همچنین تمام نیاز های کاربران را رفع می کند. اما حتی در استفاده و هزینه کردن از اسپیس فریم نیز می توان صرفه جویی نمود و به این منظور باید در ابتدا هدف خود و شرکت یا فضایی که می خواهید  ایجاد کنید را بدانید تا بتوانید نوع یا متراژ دقیق آن را بدست آورید. زیرا گاهی ممکن است نیازهای شما به داربست نمایشگاهی آنقدر مکرر و دائمی باشد که خرید آن ضروری باشد. 

قطعا می دانید که سازه نو از نظر کاربردی مزایای بیشتری دارد زیرا تا به حال استفاده نشده است و به احتمال ۹۹ درصد هیچ مشکل و خرابی خاصی در آن ها وجود ندارد و طول عمر بالاتری دارد زیرا آبکاری و روکش آلیاژی آن جدید تر و مقاوم تر است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت بروز شده انواع سازه نمایشگاهی با ما در تماس باشید(۰۹۱۲۶۹۵۹۰۲۱ ).

ویدیویی درباره اسپیس فریم نمایشگاهی