نصب اسپیس فرم

نصب اسپیس فرم

ویدیو آمورش نصب اسپیس فریم

 

 

نصب اسپیس فریم

نصب اسپیس فریم جزو فرایند‌هایی است که دارای پیچیدگی و ظرافت بسیاری می‌باشد و شرکت‌هایی بسیاری وجود دارند که در زمینه‌ی نصب اسپیس نمایشگاهی در حال فعّالیت هستند و این مسئله موجب شده است تا نرخ خدمات ارائه شده به مشتریان توسّط این شرکت‌ها متغیّر باشد. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از مهم‌ترین عوامل موثّر بر هزینه‌ی نصب اسپیس در کرج و سراسر کشور را به شما عزیزان معرّفی کنیم و اطّلاعات ارزشمندی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم.

نصب اسپیس فریم در کرج و در تهران

در شهر کرج، تهران و شهرستانها به عنوان اصلی‌ترین مرکز برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف شناخته می‌شود و از این جهت، شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی نصب اسپیس فریم در کرج اسپیس به فعّالیت مشغول هستند. این شرکت‌ها مجموعه‌هایی بزرگ و یا گاهاً کوچک هستند که خدمات خود را در قالب پروژه‌های اجرایی در زمینه‌ی ساخت غرفه‌های نمایشگاهی به نیازمندان این نوع خدمات ارائه می‌‌دهند و عوامل مختلفی در این میان وجود دارند که هزینه‌ی تمام شده‌ی نصب اسپیس نمایشگاهی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

این مجموعه‌های صنعتی گاهاً نیاز دارند تا مواد اوّلیه خود را از بازار آزاد تهیه کنند و با کمک دانش فنّی خود فرایند نصب اسپیس کرج را انجام دهند تا بتوانند هزینه‌های جاری خود را کنترل نمایند ولی برخی دیگر از شرکت‌ها که تنها نصاب اسپیس فریم محسوب می‌شوند و تورّم تاثیر بیشتری را بر روی فعّالیت آن‌ها می‌گذارد بیشتر از سایر مجموعه‌های صنعتی در معرض آسیب‌های ناشی از نوسانات قیمتی هستند و دائماً نرخ خدمات خود در زمینه‌ی نصب اسپیس فریم و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی را تغییر می‌دهند تا بتوانند در مقابل افزایش قیمت مواد اوّلیه مقاومت کنند.

با این حال، نباید از این نکته غافل شد که رابطه‌ی مستقیمی میان هزینه‌ی نصب اسپیس نمایشگاهی و کیفیّت نتایج وجود دارد و برخی از شرکت‌هایی که خدمات ارزان قیمتی را به مشتریان خود ارائه می‌‌دهند حتّی حداقل استانداردهای لازم را نیز رعایت نمی‌کنند و از این طریق موجب نارضایتی مشتریان می‌شوند. همچنین، نصب اسپیس فریم در کرج و تهران جزو مشاغل گسترده و سخت محسوب می‌شود و نیازمند تیمی قدرتمند از کارشناسان و نصابان اسپیس فریم است و این مجموعه باید بتواند پروژه‌های محوّل شده را در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برساند. در ادامه می‌توانید با برخی از عوامل موثّر بر هزینه‌ی نصب اسپیسدر کرج و تهران بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثّر بر هزینه‌ی نصب اسپیس فریم :

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی نصب اسپیسدر حال فعّالیت هستند و برخی از این شرکت‌ها از سابقه‌ی طولانی‌تری در زمینه‌ی ارائه‌ی چنین خدماتی به مشتریان برخوردارند. در رابطه با تاثیر سابقه‌ی فعّالیت بر روی نرخ خدمات ارائه شده لازم است به این نکته توجّه داشته باشید که شرکت‌های مطرح و شناخته شده معمولاً خدمات خود را با قیمت بیشتری به مشتریان ارائه می‌دهند زیرا این مجموعه‌ها همواره ادّعا دارند که خدمات آن‌ها از نظر کیفیّت بهتر از خدمات سایر شرکت‌ها می‌باشد و این ادّعا تا حدود بسیاری درست است. شرکت‌هایی که به تازگی در زمینه‌ی نصب اسپیس در کرج و تهران فعّالیت خود را آغاز کرده‌اند و تجربه‌ی حضور در بازار صنعتی بزرگی همچون کلان شهر تهران را ندارند معمولاً کم‌تر با استقبال مشتریان مواجه می‌شوند و به همین دلیل است که خدمات خود را با نرخ پایین‌تری ارائه می‌دهند تا بتوانند دامنه‌ی مشتریان خود را گسترش دهند. با این حال، ذکر این مورد خالی از لطف نیست که برخی از این شرکت‌ها کیفیّت قابل قبولی را در زمینه‌ی نصب اسپیس فریم در کرج به غرفه داران ارائه می‌دهند و نوپا بودن شرکت ارائه دهنده‌ی خدما تنها یکی از عوامل موثّر بر هزینه‌ی نهایی نصب اسپیس نمایشگاهی می‌باشد.

کرج اسپیس با تولید اسپیس فرم با برند اسپیس سازان در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت نموده.کرج اسپیس از زیر مجموعه های رسمی شرکت اسپیس سازان می‌باشد. کرج اسپیس با دارا بودن انبار در ملارد کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان در تهران، کرج و سراسر کشور می‌باشد. شما با تماس با کارشناسان ما میتوانید به راحتی از خدمات گسترده شرکت ما در کرج بهره مند شوید.

کاربرد اسپیس فریم امروزه استفاده از اسپیس فریم Space frame به جای داربست های قدیمی بسیار طرفدار پیدا کرده است. چرا که استفاده از این سازه ها مزیت های فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به قابلیت نصب سریع، وزن کم تر، داشتن استحکام زیاد، ایمنی بیشتر، زیبایی ظاهری، حمل و نقل راحت تر و غیره اشاره نمود. همین مزایای فوق العاده باعث شده اسپیس فریم ها یک جایگزین عالی و بسیار کارآمد برای ساخت غرفه های نمایشگاهی باشند.

همچنین طرح پذیری آسان و خلاقانه از دیگر ویژگی های اسپیس فریم می باشد که دست طراحان غرفه های نمایشگاهی را برای ساخت و سازهای نمایشگاهی باز گذاشته است. کاربرد اسپیس فریم علاوه بر ساخت غرفه، کاربرد های مختلف اسپیس فریم عبارت است از ساخت غرفه های نمایشگاهی و غرفه های تبلیغاتی، ایجاد پارکینگ های موقت، استفاده به عنوان قاب بنر یا اسپیس بنر، ساخت انواع سوله های موقت و دائم، ایجاد سن و استیج در همایش ها و ساخت طاق های مختلف و مواردی از این دست می باشد و ارائه خدمات فروش اسپیس و اجاره اسپیس می باشد.

اسپیس ها یا اسپیس فریم Space Frame را می توان سازه های نوین برای ساخت و ساز های موقت یا دائم دانست مزیت استفاده از اسپیس فریم ها نصب سریع و همچنین باز کردن فوری و آسان آنها می باشد. این سازه ها یک نوآوری در صنعت سازه های پیش ساخته محسوب می شود که به یک جایگززین فوق العاده برای داربست ها تبدیل شده اند که هم حمل و نقل راحت تری دارند و هم از زیبایی بیشتری نسبت به داربست ها برخوردار می باشند. اسپیس ها دارای فرم های منظمی هستند که به وسیله بست اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند.

برای نصب و مشاوره در رابطه با اسپیس فریم نمایشگاهی و انواع سازه های نمایشگاهی با کارشناسان ما در کرج اسپیس همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید